Monday, May 17, 2010

wiken

Wiken hari tu tak balik Seremban pun.
Selain dari menghantar partner in crime ke KLIA untuk ke Asian Cup 2010 di Chengdu,China; masa cuti minggu adalah untuk mengemas rumah yang dah berbulu-bulu macam King. Kalo aku kumpul agaknya bulu tu, King dah ada gelfren dah sebuah.


hi King..


Setelah habis menangis sambil mendengar lagu feeling mengelamun kena tinggal lagi dua minggu oleh si bucuk Bib, terus mula spring winter autumn cleaning bermula di stor.

Hoh. sampai penuh troli membawak sampah sarap yang berupa kipas siling yang telah dileraikan sebab kami punya walk in cupboard tak muat ceiling fan besar ni. kalo pasang jugak mau berlobang wardrobe tu, jadi walk in hell.

It took me around 8 hours to clean the storeroom, and half the condo. tapi takde la sempat mop pun. Ralit dengan mengelap semua mak bapak frame gambar, segala almari tapi still tak jugak habis.

the thing is aku cepat je bosan dengan kedudukan furniture yang sama, so mesti tukar dan tukar dan tukar!
By 7 pm , decide nak keluar nak beli barang umah sikit. Sebabnya aku cukup malas nak tapau makan dr luar walaupun duduk sorg dan sekor. tak suka the idea of eating alone rasa macam loser tu satu, pastu i am just not a good alone eater! unless i have a reading material. bukan picisan macam Mangga okay. itu tahap bacaan IQ -8.
So, yang aku bijak pandai pulak pergi masa Maghrib, dah la banyak yang menumpang keta dengan aku belanja dinner darah A- sepanjang perjalanan. tensen.
tapi hidup mesti diteruskan.
Dah. itu je la. habis dah mood nak berblog sebab nak balik.
bai.




No comments:

Post a Comment

My 2 cent:

Followers